Monday 29 January 2018

Voucher Percuma Dari Zalora.


Setakat ni barangan yang aku beli kat Zalora memang masih bertahan, 1 tahun 5 bulan yang lalu aku telah dapat voucher shopping di Zalora sebanyak RM100. Hanya boleh beli brand Zalora sahaja, tak boleh pilih brand lain okey !! walaupun pada mulanya aku tersalah faham, aku ingatkan boleh guna voucher tu untuk brand lain sehinggakan boleh terbatal voucher. Disebabkan sayang punya pasal dengan voucher tu, aku gagah jua call HQ Zalora supaya Voucher tu boleh diaktifkan semula.


Usaha punya usaha Berjaya jua code voucher tu di aktifkan, maka memilikilah saya handbag berharga RM99. Handbag ni pun saya suka sebab material dia ala-ala leather...Faux leather saddle bag tak silap aku material dia, kekal tahan sehingga hari ni walaupun macam-macam barang dah aku letak dalam. Bag saya beli tu lebih kurang sama macam gambar kat bawah... saya cari-cari tak ada dah dalam web Zalora, jadi yang ala-ala design ja saya letak :)

Banyak lagi bag lawa-lawa kat zalora tu, korang tengok la design bag yang terkini macam dalam gambar kat bawah tu. Lawa semua nya bagi aku, rambang mata kita tengok.






pegi la korang shopping, tengah ada sale sekarang ... :)




No comments:

Post a Comment