Tuesday 6 February 2018

JOM ! Dapatkan Barangan PERCUMA Dari Drypers.


Ibu-ibu mesti kenal dengan Brand Drypers ni kan. Ada tak ibu-ibu kat sini pengguna tegar barangan Drypers seperti Pampers, Tisu basah, Sabun mandian dan banyak lagi.

Nak tak Barangan Percuma dari Drypers ni?? hanya dengan cara KUMPUL POINT saja tau. Point yang dikumpul tu pula korang boleh dapat pada lampin Brands Drypers yang terpilih sahaja. So, ibu-ibu yang pakaikan anak-anak Pampers dengan Brands Drypers, Pek dia jangan buang dulu tau, dalam pek tu ada Kod untuk tambahkan point. 

ANTARA PERMAINAN DAN BARANGAN PERCUMA DARI DRYPERS.

Okey ! kat bawah ni adalah antara barangan yang akan korang dapat. Barangan yang korang dapat tu pula mestilah ikut jumlah points yang korang kumpul…pilih lah mana korang suka. Daripada kita buang pek Pampers begitu saja bagus kumpul sekali points kan….^_^



 Bagaimana? dan di mana pula nak dapatkan point dalam pek tu?? Boleh tengok cara kat bawah.


CARI KOD DALAM PEK PAMPERS

Contoh kod : 704FC5406C

Di dalam pek Drypers TouchDrypers Wee Wee DryDrypers Drynights dan Drypers Classic korang akan temui kod di bahagian yang membelangkangi penunjuk Berat/Saiz pada bungkusan pek plastik. 
Berat/Saiz yang bersebelahan dengan kod bar.



*Cara senang nak jumpa kod, lihat seluruh kawasan seperti dalam gambar, sebab kadang kod tu tersasar dan tidak sama dengan kedudukan macam dalam gambar tu, cari sampai dapat tau, kod tu kabur-kabur sikit ja…rugi tak kumpul point. Sambil beli pempars kita pun tak rugi.

INI ADALAH SENARAI PAMPERS YANG ADA KOD DIDALAM.

Apa nama pampers anak korang dan jenis pek apa? Boleh tengok jumlah point di bahagian MATA GANJARAN YANG LAYAK. Mata ganjaran tu lah points yang akan korang kumpul untuk dapatkan barang dari drypres. Jadi, sebelum buang pek pamers ambil kod yang ada kat dalam pek tu.




Korang boleh kumpul berapa banyak points yang di mahukan selagi korang ahli Drypers Baby Club. Kalau korang belum daftar sebagai ahli Drypers Baby Club, boleh daftar kat SINIAtau kalau tak pasti bagaimana nak daftar, mari saya tolong ! :) 

Daftar Jadi Ahli Drypers Baby Club.

Pendaftaran adalah percuma, dan dengan menjadi ahli Club Baby Drypers korang akan dapat kebaikan seperti dalam senarai kat bawah. Best tak? Mesti la best kan…

Hadiah Aluan*
Permulaan hebat untuk memulakan perjalanan keibubapaan anda dengan Drypers.

E-Mel Khas
Dapatkan informasi yang berkaitan dan terdahulu sebelum masa, petua dan nasihat untuk kesejahteraan si manja anda, berdasarkan pengalaman kami daripada mengikuti beribu-ribu kelahiran.

Sampel Produk








Panduan Saiz DrypersSampel Produk
Sampel produk percuma akan dihantar terus ke rumah anda.
Aplikasi laman web percuma yang membantu anda memilih lampin sempurna untuk si manja anda.
Forum Drypers
Tempat untuk bertemu dan berkongsi pengalaman dengan para ibu lain.

Berita Eksklusif & Menarik
Kekal berinformasi dan jadilah orang pertama yang mengetahui tentang pelancaran, aktiviti dan promosi.

Best kan.. Bah..lakas kumpul point dan dapat barangan percuma😊


No comments:

Post a Comment